Ik wil een video vanaf You Tube op mijn familiesite (op MyHeritage.com) zetten. Hoe kan ik dat het beste doen en mag dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag of er copyright op staan zo niet dan mag dat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is geen copyright.

Het beste antwoord

Hoiii..

Je gaat naar je filmpje op youtube en klikt daar op delen.
dat staat in een balkje waar over - delen - toevoegen aan staat.
ik hoop dat je dat kunt vinden.. ;-)

Dan komt eronder een balkje met:
Deze video delen - insluiten - e-mail
en dan klik je op insluiten.
De link die daaronder in beeld komt kun je kopiëren naar je site.

Dit is volledig legaal omdat alles wat op youtube staat geen auteursrechten meer heeft.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.. ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt.
Ik had al op video delen en insluiten geklikt maar er gebeurt dan niets.