hoe kun je zorgen dat jij verzekerd bent van kaartjes voor een altijd uitverkocht festival?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door heel snel te kopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Te zorgen dat je daar mag optreden!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar ik bedoel eigenlijk meer. Moet je een uur van te voren die site opstarten. Of gewoon telkens de site herladen?

Antwoorden (1)

Oei....helaas zit er niets anders op dan met zoveel mogelijk computers tegelijkertijd in de wachtrij te gaan staan zodra de kaartverkoop start. Op deze manier vermijd je risico's zoals een server die crasht etc. etc. probeer alle mogelijkheden tegelijkertijd, oftewel, niet alleen de kaartverkoop via internet maar ook via telefoon. Als dat niet lukt, kun je op marktplaats naar kaartjes zoeken. Deze kaartjes zijn al snel belachelijk duur maar als het door een individu (en dus niet door een derde bedrijf) wordt verkocht is dat eigenlijk niet toegestaan. Ook zijn er facebookpagina's met aangeboden tickets van mensen die lastminute toch niet konden gaan (blijf het dus tot het laatste moment proberen!). Om er zeker van te zijn dat je de kaarten in dat geval ontvangt kun je ze maar beter komen ophalen.
Succes!