mijn youtube video is verwijderd van youtube, kan ik het terughalen?

ik had een video gemaakt die al best vaak keer beken was, allen na een tijdje kreeg ik een bericht dat mijn video wereldwijd was geblokkeerd. je kan zeggen dat die claim ongeldig is door dit te kiezen:

Ik denk dat deze auteursrechtclaim niet geldig is omdat:
Ik ben eigenaar van de cd/dvd of heb het nummer online gekocht.

Ik verkoop de video niet en verdien er geen geld aan.

Ik heb in de video aangegeven wie de eigenaar is.

Deze video is mijn originele inhoud en ik beschik over alle rechten ervoor.

Ik heb een licentie of schriftelijke toestemming van de betreffende rechtenhouder om dit materiaal te gebruiken.

Mijn gebruik van de inhoud voldoet aan de wettelijke eisen voor eerlijk gebruik of eerlijke handel onder de toepasselijke wetten op het auteursrecht.

De inhoud behoort tot het publieke domein of komt niet in aanmerking voor auteursrechtelijke bescherming.

is het mogelijk dat ik mijn video hierdoor terug krijgt?

ik maak vooral lyrics videos en waarschijnlijk is mijn video verwijderd door de muziek die ik heb gebruikt.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Dat jij het nummer gekocht hebt, geeft jou nog niet het recht om dit te verspreiden met youtube videos. Helaas moet je daar andere rechten voor kopen.

Ik ben bang dat ze je video op dit punt geblokkeerd hebben en het daarom ook niet opheffen.