Hoe heet dit liedje waar lalalalala veel in komt ?

Het liedje is ongeveer van 2001-2002 en is gezongen door een vrouw. Ze heeft kort blond haar en in de clip zit ze in een vliegende auto. Ze zit ook vaak in bad. Ze zingt vaak la la la la la la la. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
6.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet het niet 100% zeker want je informatie wijkt een beetje af van wat ik in gedachten had; around the world - ATC
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oei dat is het spijtig genoeg niet ...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je misschien zeggen welk genre het was? En weet je misschien nog een beetje hoe de tekst verder ging behalve la la la?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is al heel lang geleden dat ik het nog eens gehoord heb. Ik weet er dus niet veel meer van ... Ik denk dat ze na het lalalala stuk "can't stop" of "hands up" zei maar ik ben er niet zeker van.

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Waar zie jij dan de blonde vrouw in bad zitten en de auto vliegen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de reacties kun je lezen dat dit inderdaad niet het nummer is dat rihannanavy bedoelt.
Ik heb m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Britney Spears - Look Who's Talking Now

Toegevoegd na 13 minuten:
Het liedje is wel uit 2012 en ze heeft lange haren en ze zit niet in een bad??!!