nederlandse vertaling vivo per lei. Niet Nick n Pearle. Wie zingt/zingen dit?

De tekst die er in zit is iets in de trant van " Ja ik zpu je willen voelen en kroelen en?..." verder kom ik niet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
3.3K
Amadea
9 jaar geleden
In "Dat ik je mis" van Maaike Ouboter staat de tekst 'Ik zie je en voel je, Ik aai je, Ik streel je, Ik knuffel en kroel je'. Bedoel de dat?

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je het door door Sylvia Millecam en Ernst Daniël Smid in 1997 gezongen "Voor altijd van jou". Het staat op Millecams cd 'Lekker puh', waarop zij Nederlandse vertalingen van bekende hits zong. Ze verschuilde zich achter steeds een ander typetje in nummers als Pas Toch Op Voor De Stoeprand (Walk on the Wild Side), 66 Files (99 Luftballons) en Deinend op de Amstel (Proud Mary). Het duet met Ernst Daniël Smid is een serieuzer lied.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat was inderdaad degene die ik zocht... maar kan het zijn dat deze ook gecoverd is door iemand anders? Want ik kan me niet herrineren dat ik het van Ernst Daniel Smid en Sylvia Millecam heb gehoord.
Amadea
9 jaar geleden
Daar kan ik niets over vinden.