Hoe heet het liedje van renzo of lorenzo ?

Hij heet iets van lorenzo - renzo en het liedje ging over verliefd zijn.. Het is Nederlands
In het begin van de video clip zit hij in de klas en komt er een nieuw meisje de klas in, verder in de de video clip hebben ze glimmende pakken aan, en zingen in nieuw uit ziende / oude microfonen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Het liedje heeft geen verrassende titel, het heet namelijk gewoon "Verliefd". De naam van de zanger is Derenzo.
Amadea