Waarom is Juri Verstappen weg bij het programma Somertijd op radio Veronica?

Ik vond hem altijd een leuke bijdrage aan het programma leveren, als sidekick en "pispaal" van de rest van de crew. Ik hoorde een paar weken geleden dat hij weg is, maar ik kan op internet niet vinden waarom hij weg is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Hij is reeds enkele maanden niet meer te horen als vaste sidekick. Hij werkt nu meer achter de schermen en is op zaterdagavond nog vast te horen. Wel zal hij nog af en toe te horen zijn als invaller (of wellicht steeds minder / helemaal niet meer). Afscheid zal er niet geweest zijn, omdat hij niet weg is bij Veronica.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Vorige week was hij nog gewoon bij Operatie 200 aanwezig was...

Volgens wiki is hij ook stand-in.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Somertijd