'There appears to be a dispute in the field' -waar is deze zin van?

Geen idee waarom, maar ik heb de hele tijd die zin in mijn hoofd.
Weet iemand waarvan die zin is? -misschien een film of een serie of een liedje ofzo?
(ik weet niet heel zeker of ze 'dispute' zeggen, maar het klinkt wel zo en er is geen ander engels woord wat er op lijkt volgens mij...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
gvrox
10 jaar geleden
Of bedoel je iets als "There is a great disturbance in the force" ? http://en.wikipedia.org/wiki/Force_%28Star_Wars%29

Het beste antwoord

Die zin wordt gebruikt in het nummer "Segway Polo" van Smosh.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haahahaahaah! Dankjewel! Dat was het inderdaad!