Hoe is het nu met Les Poppy's?

Je hoort er niks meer over. En ben benieuwd wat er van de toen jonge zangertjes terecht is gekomen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
6.3K

Het beste antwoord

Zoals met veel jongensgroepen, bestaat ook deze groep niet meer. Ze waren actief in de jaren 1970-1980. Via Wikipedia kom je op de informatie die er is uit die tijd en hoe het ze verder is vergaan.

In de link hieronder is een interview (in het Frans) uit 2010 te zien met een paar jongens uit die tijd. Ze zijn wel veranderd

Zie dus beide links