Bestaan er nog andere versies van Lorde - Royals?

Er bestaat een versie van Royals en dat heet (US version) maar bestaan er ook nog andere versies daarvan, en waarom staat (US version er bij)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Er zijn maar twee versies. De US Version en een internationale versie. Het voornaamste verschil tussen de twee is de bijbehorende clip. De Amerikaanse clip laat Lorde zelf meer in beeld zien, uit marketingoverwegingen wellicht. De internationale clip is wel 42 seconden langer, maar dit zit in het begin en het einde van het filmpje, niet in de muziek zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

US version wil alleen zeggend dat het de versie is waar de scheldwoorden uitgehaald zijn. Dan komt er in plaats daarvan een bliepje, een stilte, of word een woord vervangen.

Toegevoegd na 30 seconden:
Er is naast de US version dus nog de 'normale' versie, die opgenomen is zoals de artiest het bedoeld heeft.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok, heel erg bedankt.
Nu is mijn kennis weer wat uitgebreid! ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar waar ergens in het liedje is ( of zou er een moeten zijn) er dan een 'scheldwoord' ?
Ritsuka
10 jaar geleden
Geen idee, maar daarom hebben ze meestal een US versie