Ik wil een sd kaart van 16 gb voor muziek in de auto, kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Antwoorden (2)

Ik weet niet zeker of er auto's zijn die sd-kaarten ondersteunen, als dat zou zijn is het een enkele denk ik. Een usb-stick lijkt me veel handiger, de meeste moderne auto's ondersteunen usb, in een oudere auto zou je dan een verwisselbare radio kunnen plaatsen die usb ondersteund. Muziek is dan geen probleem, als je mp3, wma of andere audiobestanden worden dan automatisch door de radio of ander media apparaat herkent.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb 2 sleuven voor een sd kaart. 1 is in gebruik voor navigatie en 1 van 4gb voor muziek maar die is niet groot genoeg
imruben
10 jaar geleden
Je bedoelt dat de sd-kaartlezer maximaal 4gb ondersteund? Wordt het vermeld? Als dat zo is kan een 16gb kaart niet omdat deze niet ondersteunt wordt. Als je toch 16gb wilt zal je een usb-moeten kopen lijkt me ;)
imruben
10 jaar geleden
Als je auto een usb ingang heeft natuurlijk ;)
je zou lastig een sd kaart kunnen gebruiken!
Je kan ook liedjes branden op een disc en zo kan je dat beluisteren.
(bij sommige radios ka je ook een usb gebruiken)