Is het geloofwaardiger een liedje te zingen over iets dat ook echt het geval is?

Sieneke gaat ons land vertegenwoordigen op het songfestival met het lied: "Sha-la-la-lie, ik ben verliefd".
Nu las ik pas dat ze zelf ook "de ware" gevonden schijnt te hebben.
Kan zo'n lied geloofwaardiger overkomen op het publiek nu ze het ook echt voelt of zal dat geen verschil maken of ze nu wel of niet verliefd is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk wel dat het geloofwaardiger over kan komen. Iets zingen waar je zelf ook een gevoel bij hebt komt echter over. Of het ook daadwerkelijk zo'n groot verschil maakt dat het ineens geweldig klinkt betijfel ik dan weer.. maar iets verschil zal er zeker zijn.

dan kan ze het wel beter met gevoel en emotie zingen. en dat komt mischien wel zo over op het publiek. maar er zijn ook goeie zangers en zangeressen die goed kunnen acteren en zich in alles goed kunnen inleven

geloofwaardiger ja, maar niet beter of mooier. dat zelfmeelij gejengel van bob dylan is een gegeven moment ook niet meer leuk.

Ik denk zeker dat het wel verschil kan maken, omdat ze nu uit eigen ondervinding kan gaan zingen.

Ze zou het ook zonder die verliefdheid over moeten kunnen brengen. En als deze verliefdheid haar helpt, is het mooi meegenomen. Nu maar hopen dat het niet vlak ervoor uitraakt...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100