Wat is een Grundig 3050W/3D-Tb radio waard? (Met foto)

Mijn radio is niet heel netjes en geeft kortsluiting bij aansluiten.

Wat is ongeveer de waarden van zo'n radio?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

De waarde van zo'n defecte radio/bandrecordercombinatie is wat de liefhebber er voor geven wil. En afhankelijk van of het compleet (met achterwand) hoe ver de staat is betreffende beschadigingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is 35 euro redelijk? De achterwand zit er nog in. Bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laat 'm nog maar een poosje op marktplaats. Omdat een échte liefhebber er wel meer voor over heeft. Daar vroeger het een toestel van 895,- DM was.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Marktplaats. Klopt (; Bedankt voor de info Arie. Fijne avond