waarom heeft jaap fisher ( joop visser)al zijn liedjes van you tube afgehaald?

er wordt gezegd dat hij niets meer met z'n zestiger jaren muziek te maken wilt hebben, maar als je nu luistert naar jan de manager is dat netzo iets als de monniken of jan soldaat, en ook dezelfde monotone stem.
iemand heeft pas de vlinder van jaap op you tube gezet, ik denk dat hij dat nog niet weet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond "het ei" altijd zo leuk :)

Het beste antwoord

Hij wil niets meer met de gekte van toen te maken, en heeft toen hij als Joop Visser platen uitbracht de platenmaatschappij zelfs laten ontkennen dat dit dezelfde persoon was als Jaap Fischer.

Dus ja, de stem is hetzelfde, de humor en het sarcasme zijn hetzelfde, maar hij vindt het zó anders dan hij niets meer wilt weten van de oude versie.
En niemand is verplicht z'n liedjes op Youtube te zetten of te laten staan, als je dat niet goed vindt haalt Youtube ze gewoon weg.