Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een elektrisch gitaar spelen met een koptelefoon?

Beste leden van goeievraag,

Ik zit met een probleem zoals je kunt zien aan de titel.
Ik wil namenlijk een eletrisch gitaar kopen,maar wel zonder dat ik vervolgens ruzie krijg met mijn buren.
Dit zag ik op bax-shop staan:

http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoon-oefenversterker/vox-amplug-ac30-hoofdtelefoon-gitaarversterker/product-details.html

Ik heb begrepen dat je dit dus nodig hebt om gitaar te spelen met een koptelefoon op. Maar..heb ik dan ook nog los een versterker nodig? Het enige wat ik wil is gitaar spelen zonder dat mensen om me heen het te horen krijgen. Dus een gigantische versterker wat een herrie maakt volgens mijn buren heb ik niet nodig.

Als ik een gitaar koop met dit VOX amPlug erbij. Kan ik dan gitaar spelen zonder dat mensen er last van krijgen?

Ik snap zelf niks van dat gitaar+versterker gedoe. En zo een gitaar is ook niet ff 5 euro..

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
6.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, de versterker zit ingebouwd. Net zoals je van een mobiele telefoon met accu + koptelefoon ook gewoon geluid krijgt. Er moeten AAA batterijen in om het werkende te maken.

Toegevoegd na 50 seconden:
Dit is dus een mobiel versterker.

Toegevoegd na 1 minuut:
mobiele
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bijna niks. Hooguit het ringelen van de snaren maar dat is bij een elektrisch gitaar bijna niks.
Maar zoek wel een type welke bij je muziekstijl past.
http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoon-oefenversterker/bekijk-alle-producten.html
Ja, je kan gitaar spelen zonder versterker. Mijn vader heeft deze namelijk ook. Je plugt de VOX amPlug in je gitaar en vervolgens plug je je koptelefoon in de VOX.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding