Kan ik het beste Yamaha keyboard PSR-E343 of NP-11 kopen? Ik zal het keyboard vooral gebruiken voor piano geluiden. Graag advies!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Yamaha staat erom bekend om geweldige keyboards te leveren. Ook jouw keyboard is erg goed. Wil je toch de beste real-instrument-sound, voor piano, gitaar, koren etc.
dan raad ik je de Tyros 4 aan. Hét vlaggenschip van Yamaha en op Marktplaats te koop voor zo'n 2300 euro (XL versie, dus met boxen, maar geen standaard). Ja, de prijs is enorm, maar zo is de kwaliteit ook. De koren zijn nauwelijks van cht te onderscheiden en e zijn diverse geluiden, waardoor je een echte piano kan nabootsen (de kleine klikjes van de hamers op de snaren en het aantikken van de toetsen). Dit maakt alles levensecht en zo eb je nog veel en veel meer. Zoek maar op en je zult versteld staan! Dat beloof ik je! Tevens is nu ook de Tyros 5 uit, waardoor je nu niet alleen een 61 toetsenversie hebt (zoals de Tyros 4), maar ook een 76 toetsen versie. De geluidskwaliteit is wel wat beter dan die van de Tyros 4, maar deze is nauwelijks waarneembaar. I raad je dus vooral de Tyros 4 aan. Hij is ook te koop op muziekcentrum Oostendorp (website).

Succes verder!

ILand...