Hoe heet het liedje met een meisje in een poppenhuis die de maat heeft van een pop en zingt over een normaal meisje?

Toegevoegd na 1 dag:
Ze zit in een poppenhuis in de kamer van een meisje en daar zingt ze over/naar.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Amadea
10 jaar geleden
Bedoel je een kinderliedje? Of gaat het over een popsong, en laat de clip dat zien? In welke taal wordt het dan gezongen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien , Margo tje uit Madurodam , v Wim Sonneveld ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien , Margo tje uit Madurodam , v Wim Sonneveld ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee geen kinderliedje en het is een pop nummer het word gezongen in het Engels/Amerikaans
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet het al!!! Toch bedankt voor de hulp! Het was: all this time van Maria mena

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk bedoel je "Dollhouse" van Priscilla Renea.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat is het niet het is een pop nummer en het is Engels/Amerikaans (weet het verschil niet zo goed) en het word gezongen door een meisje
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel bedankt voor de moeite het had gekund!
Amadea
10 jaar geleden
Vooral zonder de nadere toelichting die je nu, een dag later, verstrekt had dit 'm heel goed kunnen zijn, ja.