Door het te vergelijken met muziek uit verschillende Genres. Meestal hoor je ook aan de instrumenten die worden gebruikt uit welke genre die muziek komt.

Groet
Jordicello
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Jordicello!

Andere antwoorden (1)

Het makkelijkst is de indeling van freedb over te nemen. Ook kun je nog tags gebruiken. Tag bv nederlandstalig piratenmuziek carnaval. Voor een playlist doe je dan nederlandstalig -piraten -carnaval als je wel Blof en Borsato maar geen Vader Abraham wilt.