Thiller staat niet eens in het lijstje, indd scream gevolgd door "die another day" van madonna.

1 Michael Jackson & Janet Jackson "Scream" $7,000,000

2 Madonna "Die Another Day" $6,100,000

3 Madonna "Express Yourself" $5,000,000

4 Madonna "Bedtime Story" $5,000,000+

5 Guns N' Roses "Estranged" $4,000,000
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 menno..dank je wel!

Andere antwoorden (3)

Ik dacht Thriller van Michael Jackson.

Toegevoegd na 45 seconden:
Ja klopt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet Thriller, volgens deze bron. Wel Michael Jackson, maar dan met het nummer Scream.

"Jackson schuwde niet om veel te betalen voor zijn videoclips. De clip van zijn hit Scream, die hij in 1995 samen met zijn zus Janet maakte, is tot op vandaag de duurste clip ooit gemaakt. De totaal productiekosten van de clip lagen op 7 miljoen dollar."