Waar vind ik een gitaarboek met popliedjes?

ik ben op zoek naar een gitaarboek met popliedjes. het is niet per se nodig dat het popliedjes van dit jaar zijn, het mag ook wel van 1,2 of 3 jaar geleden. het boek mag maximaal 20 euro kosten. met popliedjes bedoel ik liedjes van adele, birdy, bruno mars e.d.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
fremar
10 jaar geleden
als je googled vind je er alleen maar met oudere popsongs.

Antwoorden (1)

In een winkel die bladmuziek verkoopt. Daar zijn diverse series te koop met telkens een aantal bekende popliedjes. Bijvoorbeeld: Dit songboek zocht ik...! (deel 19), Pop selections (deel 233), Speelklaar (deel 297, waar bijvoorbeeld Birds van Anouk in staat). Ze zijn ook online te bestellen, onder andere bij http://www.albersenmuziek.nl/albersen_muziek_webwinkel_bladmuziek_instrumenten.php
Amadea