In welk jaar stond Deep Purple op nummer 1 in de Veronica Top 100?

Ik probeer een op zolder gevonden oude band/geluidsdrager van een grote bandrecorder te dateren. De enige aanwijzing is dat Deep Purple op dat moment op nummer één stond van de Top 100 van Veronica.
Kan iemand achterhalen uit welk jaar deze band stamt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Deep Purple - Child in Time heeft in de jaren 1973, 1974, 1975, 1977, 1979, 1980, 1981, 1983 en 1984 op nummer 1 gestaan in de Top 100 aller tijden.
escape
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Is dat dan gelijk ook de Veronica Top 100?
escape
10 jaar geleden
Yep. Die heette toen zo.
Amadea
10 jaar geleden
De bandrecorder is na de zestiger jaren verdreven door de cassetterecorder. Wat dat betreft zou het uiterlijk 1973 kunnen zijn geweest.