Omdat het het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Daar zit wat in. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou nou! (okay, genoeg nu!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeetje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mineetje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zucht, ik geef het op...
Omdat het gaat om een persoon die maar 1 persoon is. Dus niet de enige of laatste maar 1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat om iemand die niet kan bewegen of praten, zien of horen maar toch helemaal bij bewustzijn is. Dit is hem aangedaan door oorlogsgeweld. Het enige wat die man nog meemaakt is zijn eigen interne dialoog. En na zoveel jaren zou iedereen breken...

De videoclip laat dit wel vrij grafisch zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar dan weten we toch nog steeds niet waarom het nummer one heet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ervaringswereld van de protagonist is enkel zichzelf: One
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok plausibel, maar is dit een hypothese of heb je een bron (james hetfield die die uitleg geeft bijv.)? vind de vraag namelijk zelf ook wel intressant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol... Ik weet niet of James Hetfield er ooit zo diep over nagedacht heeft. Zeker in die tijd. Dit is mijn eigen analyse.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ik denk dat er geen reden zit achter de titel. dus bij deze is er een opgeworpen.
Ik ben er van overtuigt dat dit te maken heeft met One life.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Machtig! Je voelt het in de opbouw van het hele nummer.