Hebben midi keyboards boxen?

Ik zoek een midi keyboard omdat ze wat kleiner zijn maar, kunnen ze ook uit zichzelf geluid produceren zonder computer/ipad?

PS: het liefst wil ik een 49 toetsen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leesvoer over midi:
http://www.bt-studio.nl/midi/

Het beste antwoord

Nee een MIDI-keyboard maakt ook helemaal geen geluid, het geeft alleen een notensignaal A-G-C# bijvoorbeeld. Je hebt dus altijd een ander apparaat nodig PC(met software)/synth/drumcomputer+versterking/boxen om geluid te krijgen.

Toegevoegd na 47 seconden:
Er zijn wel keyboards die geluid maken en ook als MIDI-keyboard gebruikt kunnen worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar dan komt niet het geluid eruit wat je met de PC instelt, maar alleen de soundbanks die in het keyboard zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb er veel aan!