Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom staan niet alle optredes van Pinkpop 2013 op internet?

ik zou heel graag Green Day willen terugkijken, maar deze kan ik helaas niet vinden. er zijn nog andere die ik ook graag wil kijken, maar ik kan niet alles vinden. heeft iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
689

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voordat een optreden wordt gefilmd worden er afspraken gemaakt tussen het management van de band en de organisatie. Het management heeft altijd het hogere woord, soms mogen shows wel worden opgenomen (dat is meestal nodig - zodat het optreden ook op de schermen op het terrein kan worden vertoond, anders ziet de helft van de mensen niks) maar soms willen ze niet dat de show online komt omdat de band nog anderhalf jaar moet touren met dezelfde show.. Het kan dan ook een enorme spoiler zijn als ze er ook nog een dvd van willen maken bijvoorbeeld!

Maar, zoals er al in de reactie stond, staan er inderdaad filmpjes van het optreden van Green Day op Youtube. Ze mochten maar een nummer of drie uitzenden van dat optreden, en voordat het werd uitgezonden moesten de beelden eerst door het management goedgekeurd worden! Dus als je het hele optreden zoekt, dat is er niet..
Ik weet ook niet welke andere optredens je nog wilt bekijken maar houdt er ook rekening mee dat lang niet alles op een festival wordt gefilmd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankjewel, dit antwoord mijn vraag

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding