Bestaat er een geluidseffect waarmee het lijkt of je een song met veel mensen hebt gezongen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan het echo zijn wat je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goh ik weet het niet juist ik bedoel zo een effect dat je kunt gebruiken op een songdie met een persoon gezongen is en dat het lijkt da de song door bv. 50 man gezongen is
Ritsuka
10 jaar geleden
meerdere keren inzingen, en dat op elkaar plakken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn er verschillende.
Verwacht er niet te veel van.
Voorbeeld:
http://www.antarestech.com/products/detail.php?product=CHOIR_Evo_9

Antwoorden (1)

Ja, dat heet chorus. Op de betere geluidsbewerkingsprogramma's zit die mogelijkheid of een mogelijkheid om er een plug-in voor te installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt helemaal. De meeste versterkers hebben ook een knop 'chorus'