is er een soort van chatsite voor bepaalde muzieksmaken?

Ik ben zelf fan van bands uit de jaren 60/70/80 en ik wil graag met mensen van mijn leeftijd (ik ben 16) praten over muziek en leuke weetjes en liedjes uitwisselen. Ik heb het helemaal niet op muziek van tegenwoordig en wil gewoon graag een keer met iemand praten met dezelfde muzieksmaak als ik. Dus ik vroeg me af of je sites of forums hebt van rock fans, ik heb al geprobeerd te zoeken op bepaalde fansites enzo maar dat leverde ook niets op.

Als iemand een leuke suggestie heeft hoor ik het graag!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Je kan kan in het download programma soulseek, in verschillende (muziek) groepen. En daar kan je chatten :)