weet iemand waar ik blad muziek kan vinden voor een ocarina?

ik speel nu een maar manden ocarina en heb tot nu toe alleen maar tabs gezocht op google. maar ik zou graag blad muziek willen proberen.
ik heb verder geen ervaring met muziek ik weet dus ook niet of ik blad muziek van een ander instrumend kan gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
het is meschien nog handig om te weten dat ik een 12hole ocarina heb van toonhoogte C3
zie afbilding om te er een beelt bij te krijgen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Poet
10 jaar geleden
Google even met ocarina sheet music 12 hole. Dan vind je het een en ander

Antwoorden (2)

Er zal weinig voor geschreven zijn. Je zou als alternatief (sopraan)blokfluitmuziek kunnen kiezen en dan is er onvoorstelbaar veel. Wel moet je noten kunnen lezen, maar dat is zo'n kunst niet. Begin met iets eenvoudigs als Mijn eerste boek. Daar zijn er veel van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met een ocarina kan je in principe alle bladmuziek spelen die geschreven is voor instrumenten gestemd in C. Blokfluit, Dwarsfluit,... Hoort daar allemaal bij. Soms zie je ook boeken voor C-instrumenten in het algemeen.
Als je echt ocarinaboeken wilt ken ik alleen deze site:
http://www.stlocarina.com/accessories-sheet-music.html
Hier heb ik mijn ocarina's ook gekocht. Denk er wel aan dat deze boeken uit Amerika komen en dat je bij de prijs ook nog de shipping moet bijtellen.
http://www.thomann.de/nl/cat_GF_overige_songboeken_voor_blazers_PG_2.html
Hier vind je ook een paar ocarinaboeken, en ook boeken voor C-dur blazers, dit gaat ook met de ocarina.
Muziek lezen is inderdaad niet moeilijk, en het internet kan daarbij eventueel ook helpen.
Hopelijk vind je iets naar jouw stijl.