Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een audio bestand van LIEVE SCHAT, DIT IS JE VERJAARDAG! Weet iemand waar ik die kan vinden?

Op youtube is alleen de versie van: KANJER, DIT IS JE VERJAARDAG.. De cd werd vroeger altijd voor mij gedraaid als ik jarig was en heeft een speciale herinnering voor mij :) Als iemand zou weten waar ik hem kan vinden of de titel van de cd weet zou dat erg fijn zijn! :D

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het wordt gezongen door Jody Pijper. Er zijn diverse opnames van, behalve 'hé kanjer', 'lekker ding' en 'lieve schat' ook veel voornamen. Dat is blijkbaar een keer een actie geweest van het radioprogramma Candlelight.

De 'lieve schat'-versie staat in het lijstje op http://www.wigwamradio.nl/wigwamtent/playlistJ.html . Toen ik daar klikte op Request kwam er een schermpje dat de aanvraag gelukt was, maar hoe je het dan te horen krijgt werd me niet duidelijk. Als jij meer technisch inzicht hebt dan ik lukt het jou wellicht wel. Een tweede keer proberen kon niet, want toen kwam de boodschap dat ik 'm net al beluisterd zou hebben.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding