Kan apple (itunes) muziek van je telefoon verwijderen??

Er zijn opeens 8 albums verdwenen. Eerst dacht ik nog dat ik ze prongeluk zelf had verwijderd maar toen zag ik dat al mij eminem albums weg zijn.
(Heb heel veel albums en alleen mijn eminem albums zijn weg dus ik heb het niet prongeluk gedaan)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
capthavoc
10 jaar geleden
Misschien worden nieuwe playlist gesynchroniseerd ?
staan je nog wel in je lijst aankopen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat gelukig wel :)
Maar vind het gwn raar

Antwoorden (1)

Nee, apple kan dat niet en trowens gebruiken ze jouw muziek voor in de iTunes store. Maar hackers kunnen dat wel. Dus heb je weleens een bericht of website geopend die verdacht lijkt. Zijn het hackers geweest. Het kan ook zijn dat je telefoon zich telkens reset en albums laat weg vagen.