Staat er ergens op internet een overzicht van de Nederlandse liederen van Cornelis Vreeswijk een vertaling zijn van welke Zweedse liederenvan hem?

Hij heeft van veel liederen een Zweedstalige en een Nederlandstalige versie, en ik vind het leuk om de Zweedse versies van die liederen te beluisteren, maar weet niet welke bij welke hoort, en hij heeft zoveel Zweedse liederen dat het erg lang duurt om ze allemaal een stukje te luisteren om de juiste te vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Op http://www.cornelisvreeswijk.nl/ staat een lijst Nederlands - Zweeds, onder de kop Leuke weetjes. Die lijkt mij wel compleet. Hij heeft trouwens ook nog twee nummers in het Duits opgenomen!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had wel al op die website gezocht, maar had dat stukje over het hoofd gezien. Bedankt!