Hoe kan je muziek downloaden op je Apple apparaat zonder je computer te gebruiken ik betaal er liever geen geld voor

Ik wil graag muziek downloaden op me ipad maar wel gratis en om het eerst op mijn computer te doen vind ik zo'n gedoe is er misschien een makkelijkere manier?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Je kan soundcloud gebruiken, download die app en dan kan je gratis veel muziek luisteren