hoe zet ik het makkelijkst muziek op mijn samsung s4?

Ik wil graag muziek op mijn telefoon zetten, maar weet niet echt hoe.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.8K

Antwoorden (4)

Wat dacht je van de telefoon aan te sluiten via microUSB naar USB op je PC/laptop en de bestanden te kopiëren? Of de microSD uit je telefoon halen en in een reader stoppen die aan je PC hangt en daar de bestanden opzetten?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
je kan ook via youtube een liedje kiezen en dan de url kopieren en dan bij een youtube converger plakken dit id echt heel handig
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
via deze site is dat heel makkelijk te doen: http://www.youtube-mp3.org/nl

Je gaat dan eerst via je mobiel naar youtube, van het liedje wat je wil kopieer je de URL en plak je deze in de balk van de website. Converteren en dan krijg je een nieuw scherm waar je op downloaden kan klikken. Dan heb je het nummer meteen op je telefoon.

Je kan het ook via je computer of laptop doen. Dan moet je ook gewoon de URL invoeren op de website en downloaden, maar dan moet je je telefoon via een kabel met je computer verbinden en dan kun je de bestanden overzetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn twee manieren:
- Het al genoemde USB-naar-USB, dus het bijgeleverde kabeltje van je telefoon met zowel je PC als je S4 verbinden. Ontgrendel je telefoon om bij de inhoud ervan te komen. Je vindt je telefoon tussen de harde schijven en andere externe opslagapparaten. Kopiëren gaat net zoals je kopiëert tussen mapjes op je PC. Als je naar het mapje 'music' kopiëert, komen de bestanden als het goed is automatisch in je muziekapp te staan (anders moet je die even opnieuw opstarten).
- Airdroid (https://goo.gl/6MKt9X) is een gratis app voor Android waarmee je vanaf je PC draadloos bestanden kunt overzetten. Download de app, ga op je PC naar web.airdroid.com, scan met de app de qr-code (of maak een account aan) en je kunt beginnen. Klik op 'muziek', dan linksboven op 'upload'. Selecteer de bestanden die je wilt uploaden vanaf je PC of sleep ze naar je browservenster. Alles wordt redelijk snel geüpload.

Hopelijk kun je zo verder.