Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke band met in latex gestoken donkere zangeres zoek ik?

Ik zoek een muziekclip van een 90-er jaren band. Ik kan niet op de naam van de band of het nummer komen, maar zo ziet ‘t er ongeveer uit: een donkere slanke kortharige dame in een strak zwart latex pakje voor een enorme pompende speaker. Er komt zo nu en dan ook een man in zo’n pak in beeld, dansend en bewegingen makend als een slangenmens. Het gezicht ook bedekt door zwart latex. Wie kan hier iets mee? Het is Engelstalig en soul met een lekkere flinke beat.

10 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Amadea
10 jaar geleden
Weet je ook nog iets over de inhoud van de tekst? Met de gegevens in de vraag krijg je namelijk al snel een ander soort filmpjes dan de bedoeling is...
greanwitch
10 jaar geleden
Hoi Amadea. Ik heb echt geen idee! Het is inderdaad geen vunzig filmpje, maar een R&B/soul muziek clip met 1 zangeres en 1 danser en grote luidsprekers op de achtergrond die zo'n best staan te trillen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neneh Cherry, ive got you under my skin.
Amadea
10 jaar geleden
Waarom herhaal je het antwoord waar al bij staat dat het niet 't gezochte is, JackdeKort?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

I've got you under my skin van Neneh Cherry.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=29J2B2FIgt0
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
greanwitch
10 jaar geleden
Hoi Alkmaar 1966. Bedankt voor je reactie. De clip lijkt er veel op, maar die ik zoek is niet met Neneh. De danser heeft ook geen "gordijntje" voor z'n gezicht. De clip heeft veel overeenkomsten. Bedankt! :)
Be My Lover van La Bouche, uit 1995, heeft een vergelijkbare videoclip. Alleen staat de zangeres voor een grote (tunnel)ventilator, niet voor een speaker.
(Lees meer...)
Antoni
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding