Gezocht liedje in half frans half nederlands,ongeveer 30 jaar oud

Vriendin zoekt een nummer van zo n 30 jaar terug,ze herrinert zich de zin:
laat me nu/niet gaan
en
we hadden het zo fijn samen.
Helaas verder geen info
wie heeft er een idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat is: Et Si Tu Pars van Art Sullivan & Kiki. Toegevoegd na 1 minuut: Zeker weten!

Zie Bron, het gedicht rechtsboven - kan dat het zijn geweest?

Bronnen:
http://www.myhomeplanet.nl/Liefdesverdriet8.html

comment sa va Toegevoegd na 2 minuten: Comment ca va Comme ci comme ci comme ci comme ca Tu ne comprend rien a l'amour Restez la nuit, restez toujours Comment ca va Comme ci comme ci comme ci comme ca Tu ne comprend rien a l'amour Restez la nuit, restez toujours 's Avonds aan de Seine In een discotheek Zag ik toen die kleine Die lachend naar me keek Zij liep plots in mijn richting Dat was toen mijn kans Ik zocht snel naar mijn woorden Zei toen in m'n beste Frans refr. Denk ik aan dat meisje Dan raak ik van de wijs Nachten kan ik dromen Van die tijd in Parijs We waren aldoor samen Samen bij elkaar Maar lang mocht het niet duren Nu ben ik hier en zij is daar Dus kind dat ik ooit weer terugga Ik wou maar dat dat kon Dan zeg ik weer die woorden Waar alles mee begon refr....

Zou het een bepaalde versie van : ne me quitte pas, van Jacgues Brel kunnen zijn? Dat werd in het nederlands vertaald naar 'laat me niet alleen', en in het engels 'íf you go away', en dat 30 jaar oud klopt volgens mij wel. Succes met verderzoeken!!

raymond van het groene woud. Je veux de l'amour.

Art Sullivna & Kiki - "Et si tu pars" Comme un bateau qui s'en va Ik moet nu echt gaan Comme le soleil qui se meurt Nee, ik kom niet meer terug Pour qulelques l'armes s'echees Toe, geef me nog een laatste kus Moi j'attend Oh ik hou zo van je Comme une rose fanee Wat was het fijn samen Comme un oiseau qui est tombe Nee, hou me niet tegen Comme un chien qui est blesse Nee, ik wil niet huilen Je voudrais te garder Oh wat hou ik van je refr.: Et si tu pars Et si tu pars Prends moi la main Attend demain Et si tu pars Et si tu pars Donne moi une chance Attend demain Comme une vaque qui vient mourir Je bent zo lief Comme un visage sans sourir Wat zal ik je warmte missen Comme un cri dans le silence Ja hou me nog even vast Moi j'attend Ik hou zo van je Comme un coeur voile Je moet me nu echt laten gaan Comme un piano desaccorde Ik zal je nooit vergeten Je voudrais te crie Nog een laatste kus Je voudrais te garder Oh ik hou, ik hou van je

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100