waarom is er (bijna) nooit meer muziek op MTV? Vroeger keek ik altijd naar clips en concerten. MTV staat toch voor Music Television.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goeie vraag! Ik mis het ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Idd, stond ervan de week versteld van dat ze muziek uitzonden!

Het beste antwoord

De baas van MTV zegt dat het tegenwoordig om meer gaat dan alleen om muziek.
Vroeger zaten mensen misschien te wachten op clipjes, maar nu is dat makkelijk op youtube te vinden.

Bijgevoegd artikel is uit 2010 dus sommige informatie is misschien alweer verouderd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is er 's nachts tot 's ochtends wel voor, en heel soms hebben ze World Stage.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze hebben dat nog wel hoor. elke dag van savonds tot en met 11 uur sochtends ofzo zie je clips van bekende artiesten. en elke vrijdag heb je worldstage dat zijn concerten