Wat is de naam van een dance nummer waarbij een accordion een belangrijk riedeltje speelt? Nummer wordt al een paar maanden gedraaid.

Toegevoegd na 1 uur:
Bedankt voor de moeite allemaal! Onderstaande link om het nr. te beluisteren

http://www.youtube.com/watch?v=lg6h2j6OkvA

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
4.2K

Het beste antwoord

misschien bedoel je stereo love? van edward maya
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet precies welk nummer je bedoeld, maar helaas ook de naam niet. Het is eigenlijk een heel fout nummer, maar het zit heel goed in elkaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het misschien iets van shakira? Die maakt vaak gebruik van een accordeon in haar nummers. Haar nieuwste hit (ook alweer een paar maanden oud) heet She-Wolf.
Misschien is dat het?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het deze misschien
Dj Costha - Mahalageasca
Is in iedergeval de moeite waard om te luisteren. Echt een geweldig nummer.