wat is mijn muziek genre/style( wat heeft de muziek gemeen)?

hier heb je mijn muzieklijst: https://www.youtube.com/watch?v=zdAmJgi77dA&list=FLba493N8liUS0qLX8Y6tnHA&feature=mh_lolz .

de nummers die ik nu als meeste lijster zijn:
-Snoop Dogg - Smoke Weed Everyday
-Die Ärzte - Rock'n'Roll Übermensch
-Yellow Claw & The Opposites - Thunder
-Haddaway - What Is Love

hopen de iemand er uit mijn muziek genre/style komt en wat de muziek gemeen heeft.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Alle nummers die je luistert vallen on het genre pop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
moet pop speciaal van de populaire muziek van nu zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
of wat betekent pop nou precies?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat pop is, is niet precies vastgesteld, volgens de een is het een afkorting voor populair, maar volgens de ander is het een genre dat eigenlijk het "overgebleven" aantal nummers bij elkaar zet, oftewel als een nummer geen rock is en ook niet klassiek, r&b enz. wordt het meestal pop genoemd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat maakt het bij sommige nummers zo moeilijk... Als je zegt dat pop de afkorting is van populair, maakt dat dan namelijk gelijk verouderde "pop" nummers niet meer pop, omdat ze niet meer populair zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pop is een breed genre. popmuziek hoeft niet populair te zijn om onder het genre pop te vallen. Echter is de hedendaagse populaire muziek wel vaak pop.
Ik had een beetje door je afspeellijst heen gebladerd en zag vooral artiesten en bands die popmuziek maken met invloeden van andere genres. Zoals rock (Jimmy Eat World, Simpleplan, rhcp, The Boodhoundgang, The Killers) en rap (Eminem, Snoopdog).
Pop zou dus de beste naamgeving zijn voor de muziek die je nu graag luistert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
#RHCPlove!!!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk dat het pop is.

Andere antwoorden (1)

Al deze nummers hebben gemeen dat ze óf binnen het rap-genre óf binnen het hiphop-genre vallen.