Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik liedjes via iTunes op mijn iPhone als er al liedjes op staan?

iTunes geeft dan aan dat ik de liedjes die er al op stonden er weer opnieuw op moet zetten als ik de nieuwe liedjes er bij wil.. Dit kost best veel tijd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
769

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als de nummers die er al op staan niet (meer) in je iTunes bibliotheek staan, moet je iPhone in iTunes instellen op handmatig synchronisen/handmatig beheren. In het overzicht van je iPhone in iTunes staat deze optie onder opties in het startscherm van je apparaat. Met deze optie haalt hij er zelf niks af en zet iTunes alleen de liedjes erop die je zelf kiest. Als je iPhone op handmatig staat, selecteer je de liedjes die je op je telefoon wilt zetten en sleep je deze naar je iPhone in iTunes. Als de nummers (die er al op stonden) nog in je iTunes bibliotheek staan en je gebruikt maar één computer, dan kun je automatisch synchroniseren. Hij voegt dan zelf alleen de nieuwe nummers toe aan je iPhone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding