Waarschijnlijk wel..
Op de Twitter van GagaDaily.com stond vorige maand:
"The Monster Ball DVD is going to be released and it will be in 3D!"

Het is nog niet bevestigd door Lady Gaga's management, maar er gaan al heel veel geruchten dat hij er gaat komen.
Afwachten dus... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die komt er wel aan idd in 3D...die bril kon je toen al krijgen en winnen in speciale uitgave van cd fotoboek shirt haarlok en dus bril

maar wanneer kan ik nog nergens vinden
maar laat maar gauw komen!!!

( de nieuwe cd born this way komt 23 mei,voor het geval je het niet wist ;) )