In welk liedje zingen ze: je kan het niet?

Vanmiddag heb ik een Nederlandstalig liedje gezongen door een man. Het ging over een moeilijke tijd en over het weg willen naar een zorgeloze plek of zo iets. Ook werd er meerdere keren achter elkaar gezongen: je kan het niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Dat heet ook gewoon "Je kan het niet". En het is een lied van The Opposites.

"maar je kan het niet
nee je kan het niet
je wil weg van hier maar iets dat houd je tegen
dus je doet het niet
maar je wilt het wel
naar de plek waar al je zorgen zijn verdwenen"
Amadea
10 jaar geleden
Ik kan het niet alleen - De dijk