Waar koop ik een Maccaferri kunststof viool?

Heeft iemand enig idee waar deze violen te koop zijn? Ik kan er geen vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ze zijn niet te koop. De klankkwaliteit bleek te belabberd. En er kunnen geen reparaties worden uitgevoerd omdat vioolateliers niet met plastic werken. Dus is de viool niet in productie genomen, maar alleen in een museum te zien.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh, ik zag er een op youtube bespeeld worden en dat klonk best redelijk! Het leek mij leuk om zo een instrument te bezitten omdat je dan in de regen en op het strand kunt spelen! Het instrument is toch wel kort in productie geweest? er zijn natuurlijk wel veel matrijzen voor gemaakt..