Wie weet de titel en artiest van het lied dat bruce springsteen gebruikt als intro in 2013?

Ik ben op zoek naar de titel van een klassiek klinkend lied dat Bruce gebruikt als intro. Het begint muzikaal en dan gaat er een (opera) zangeres zingen. Z zingt geen woorden, maar klanken. Eerst: oehoe oehoehoehoe, dan hoger: ahaha, hahaha met de muziek mee.
Dit lied heb ik in de jaren 80 wel eens op de radio gehoord en mijn man herkent het van een oude (duitse?) kinderserie (eind jaren 70, begin jaren 80)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1K
Amadea
10 jaar geleden
Is alleen het begin muzikaal dan, en de rest niet? Of bedoel je: instrumentaal?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel inderdaad instrumentaal (sorry, ben al een tijdje aan het zoeken, beetje 'woordblind' ondertussen).
Het begint instrumentaal, maar 'ze' begint al snel mee te zingen.
Amadea
10 jaar geleden
Is er een video te vinden waarop je het stuk bij Bruce Springsteen horen kunt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een antwoord!! Bedankt!!

Het beste antwoord

Once Upon a Time in the West van Enrico Morricone
http://www.youtube.com/watch?v=5_d50BaUPUM

Toegevoegd na 22 minuten:
Voor de liefhebbers de originele versie uit gelijknamige film met het oehoe en aha gebeuren...:
http://www.youtube.com/watch?v=8SNyo38DDLc
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel!!! Dit is 'm!! :-)