Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanner was en hoe heet het concert van Neil Young waar hij tweemaal hetzelfde speelde?

Ik hoorde laatst van iemand dat Neil Young een keer een concert gaf waar hij zei dat hij eerst nieuwe liedjes zou spelen, en vervolgens iets wat het publiek al kende. Eerst speelde hij zijn nieuwe album, en vervolgens speelde hij precies wat hij in de eerste helft ook al had gespeeld, dat hadden ze immers 'al eerder gehoord'. Mijn vraag is dus of iemand weet hoe dit concert heet en wanneer het concert was?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
823

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat was in 1973 tijdens de "tonight's the night" tour.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

2003-05-08, Heineken Music Hall, Amsterdam, The Netherlands Solo

Falling From Above / Double E / Devil's Sidewalk / Leave The Driving / Carmichael / Bandit / Grandpa's Interview / Bringin' Down Dinner / Sun Green / Be The Rain // Lotta Love /Expecting To Fly / Pocahontas / Don't Let It Bring You Down/ Harvest Moon / Old Man / After The Gold Rush / Like A Hurricane / War Of Man // Heart Of Goldeet je zeker dat beide sets onbekend waren voor het publiek. Ik kan me wel de acoustische euro solo tour 2003 herinneringen. Waar de set het gehele album Greendale werd gespeeld, welke toen nog onbekend werk was bij zowel de fans. Na de pauze, na 90 minuten, speelde hij dan nog een aantal bekende oldies. Ik weet niet of je deze tour bedoelt maar denk van wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding