wat te doen met oude cd's?

ik heb een doos met cd's die ik al een tijd moest uitpluizen. ong een derde vind ik nog leuk genoeg om in de itunes te houden van ong een vijfde wil ik cd's houden.

dus 80 procent kan weg. en alhoewel ik die muziek niet ga missen, vind ik het ergens apart deze voor 1 euro per stuk bij de plaatboef te lozen. ooit heb ik namelijk moeten sparen die cd's te kopen.

kan je cd's niet gratis weggeven aan een ruilwinkel oid, of op een andere manier aan het goede doel doneren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
13.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht je het leuk vinden, kun je ze ook aan je muur hangen. Ik zet het maar bij de reacties omdat het niet past bij het inleveren/inruilen van de CD's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik ze als onderzetters 'werkt prima, en je hebt er altijd genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als er wat leuks tussen zit weet ik wel een goed doel ;)...

Het beste antwoord

Bij bejaardenhuizen zijn vaak creatief groepjes. Hier maken ze van de CD's kaarten die ze vaak ook nog verkopen. De opbrengst gebruiken ze vaak dan weer om in het bejaardenhuis activiteiten te organiseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt ze schenken aan een kringloopwinkel. Een dergelijke winkel zit in elke stad wel. Kringloop verkoopt de cd vervolgens weer voor een prikkie en wordt iemand er weer blij van. De winst van de kringloopwinkel komt vaak ten goede van goede doelen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Hele goeie tip, die mensen zijn er blij mee :)
Pure nostalgie, die platen!

Op marktplaats en op markten staan wel eens oproepen/mensen die vragen om LP's en singles. Maar die hebben meestal al zo'n voorraad en dan moet je ze stuk voor stuk uitzoeken...

Je kunt eventueel nog een lijst met alle titels maken en die rondsturen naar bekenden en vrienden voor verkoop van bijvoorbeeld 1 euro.

Of ga er mee op een vrijmarkt/braderie staan.

En anders de kringloop. Daarmee steun je goede doelen en heb jij je goede daad voor die dag weer gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er
- vogelverschrikkers van maken.
- een muur mee behangen.
- hangers van maken, zoals ik gedaan heb, zie afbeelding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken ook een dame,die er heel mooie wenskaarten van maakt!
kringloop of marktplaats dat brengt mestal nog wat op 9ligt eraan wat voor cd's het zijn n anders is er vast nog wel iemand die je er blij mee kan maken of ga naar een rommelmarkt en geef ze gratis weg ofzo of tegen een lage prijs zoals 2 voor 1.50