ik wil graag katy perry ontmoeten maar hoe moet ik dat doen

een zangeres

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (7)

Naar haar concert(en) gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad, Ga naar haar concert, hou haar in de gaten kijk waar ze langs komt. Spionage !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groupie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groupie betekent ? Sorry benniet zo goed in engels :S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fan, met meer plannen
Zorgen dat je vanovond om 20.00 in Music Row
Music SquareNashville, TN bent daar moet ze optreden vandaag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar haar optredens en zorg dat je vooraan staat.
Met wat geluk kan je haar een hand geven, of met nóg meer geluk mag je misschien op het podium komen...

Er bestaan ook sites waar meet and greets of lunches met beroemdheden worden geveild, hier moet je echter wel een heleboel geld voor over hebben, én het geluk bij hebben dat Katy Perry hier ook aan meedoet.

Een andere mogelijkheid: Zoek uit waar ze graag heengaat op vakantie of om uit eten te gaan...
Als je daar maar vaak genoeg komt, kom je haar misschien wel tegen!

Bel haar platenmaatschappij op, doe jezelf voor als iemand uit de muziekwereld die een grote deal met haar wil bespreken, en vraag haar telefoonnummer. (Kleine kans dat dit lukt, maar wie weet?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk idee, dat laatste! +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank!
misschien bij een signeer sessie ter attentie van een promotie campange.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk of er een (Nederlandse) fanclubdag wordt georganiseerd waarbij ze misschien zelf aanwezig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na afloop van een concert wachten tot de artiest naar buiten komt. Is mij heel vaak gelukt!