Was Amanda Lear nou een man of een vrouw?

Voor mij nog steeds een Enigma...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
17.5K

Het beste antwoord

Amanda Lear werd geboren in Hong Kong als Amanda Tapp en groeide op in Frankrijk en Zwitserland. Volgens zeggen is haar geboortenaam evenwel Alain Tapp, en heeft ze rond 1964 een operatie ondergaan waarbij ze vrouw werd. Ik vermoed dat ze zelf dat gerucht de wereld heeft ingebracht, het heeft haar carriere in ieder geval geen kwaad gedaan!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is een vrouw, woont in Spanje.
Follow Me was voor mij de beste song.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ehum :-)

Oordeel zelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens haar pagina op Wikipedia is ze een vrouw, ze heeft in de zestiger jaren als model gewerkt en ze is getrouwd. Volgens de bijgevoegde foto, kijkende naar haar lichaamsbouw (heupen en borsten) lijkt ze me inderdaad een vrouw.