Kun je in het Franse deel van Belgie ook vlaamstalige radiozenders beluisteren? En zo ja waar kan ik de frequenties vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ja hoor, dat kan gewoon. De frequenties vind je op onderstaande website. Je zult even moeten zoeken welke het beste werkt in de buurt waar je zit, maar Belgie is een klein land dus je ontvangt al makkelijk een vlaamstalige zender. StuBru is in heel Belgie goed te ontvangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is mogelijk, maar hangt wel af waar je je bevindt.
De juiste frequenties kan je vinden op
www.teveblad.be/ndl/radiofrequentie.htm
Afstemmen op een provincie die het dichtst bij je standplaats ligt.
Middengolf (AM) is quasi door gans Wallonië te ontvangen.