Hoe heet een liedje met: Like a rolling stone?

Een snel deuntje met een mooie mannen stem. Een liedje uit 2013 denk ik. Iets met:
And I see it in her eyes, just like a rolling stone. Wie o wie kan mij aub helpen aan de titel en artiest?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

ik denk Flo Rida - Let It Roll

Maar kan je een beetje duidelijker zijn, is het rap/jazz/R&B ect..

Toegevoegd na 15 minuten:
dit?
Bob Dylan - like A rolling stone
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn 2 versies een van Bob Dylan en van The Rolling Stones beide met de titel "Like a Rolling Stone".