Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

geeft one direction in september nog een concert?

me nichtje en ik willen graag nog een keer naar een concert van one direction. maar omdat dit helaas al was uitverkocht kunnen we er niet heen daarom deze vraag. we zijn al vanaf het begin al grote fans het is dus voor ons heel belangrijk om een snel antwoord te krijgen. groetje te verdrietige directioners.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
788

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, er zijn op dit moment geen concerten gepland in het buitenland na mei: http://www.livenation.nl/event/356479/one-direction-take-me-home-tour-2013-tickets
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee miet in Nederland, maar er is nog wel een concert gepland in België en ze maken vast nog wel eens een toer dus dan kan je nichtje ze misschien toch zien. Als het er om gaat dat je ze wil zien en niet perse naar een concert wil kan je op 3 mei (vandaag) ook nog bij het Ziggo Dome gaan staan en wachten tot ze naar buiten komen. Het concert begint om half acht in de avond maar je moet er wel snel bij zijn dus 6 uur vertrekken is een goed plan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding