Hoe heet dit Nederlands liedje over een meisje die een soort van ''sorry'' zegt tegen haar moeder?

Het is al een oud liedje en luisterde het vroeger heel vaak. Ze zingt over haar moeder en ze zegt in het liedje dat het haar spijt en zo. Ook was er volgens mij iets met; Een hart van steen of zoiets?
Ik hoop dat jullie het misschien weten ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

Kan het misschien zijn dat je het nummer "Anders" van de groep Trust bedoelt. In dit lied wordt door de zangeres gezongen "Mama, heb ik een hart mama..." en verderop komt ook het zinnetje "...Dan ben ik toch niet van steen" voor in de tekst.
Trust was een groep die namens België deelgenomen heeft aan het junior Eurovisiesongfestival 2007, in Rotterdam.